Struktur i virksomheden er meget vigtig, derfor har vi også indført faste procedure omkring håndtering af kundeopgaver.
Herunder også tilbud, montage og akutte opgaver.
Se de forskellige faser herunder..
God planlægning er vigtigt for at vi og vores kunder oplever, at tingene kører glat.
Dermed ikke sagt, at tingene ikke kan ændre sig med kort varsel. Og det er her vi gør en stor forskel.
Kunden skal føle sig velkommen, når de ringer. Derfor er alle vores folk løbende under oplæring, hvordan vi bedst kan imødekomme jer som kunde, når I ringer 70 25 01 13
Vi er et firma, som er vant til at ændre hurtigt og tage de rette beslutninger.
Dagens plan kan godt være klar kl 8, men 5 min efter er dagen ændre for flere af vores teknikere, det gør vi for at kunne afhjælpe Jeres akutte opgave.
Det kræver omstillingsparate mennesker hele vejen rundt. Og dem har vi heldigvis.
Vores folk er vant til at agerer og reagere hurtig og med klar tale hele vejen, så I som kunde kan følge med og regne med os altid.
Når opgaven rammer vores teknikere, kan de se den via vores elektroniske ordresystem.
Det giver dem overblik over selve opgave, evt foto eller andet fra de sidste besøg. Således er de velforberedte når de ankommer til jer. Der starter de altid opgaven, med at tage kontakt til den ansvarlige for at få de sidste detaljer samt gøre det klart for jer at vi er tilstede.
Vi er et firma, som er vant til at ændre hurtigt og tage de rette beslutninger. Vi er ikke en stor virksomhed, hvor der er langt fra bund til top eller fra kunde til udført opgave.